نظر "مالباخته"

متن مرتبط با «رامین» در سایت نظر "مالباخته" نوشته شده است

نظر "رامین"

  • نیلوبلاگ

    من از اول احساس میکردم که این رامین دلاوری آدم کلاه برداری باشه ولی پدرم منو راضی کرد که اگه این فرد کلاه بردار بود دولت ایران نیست که کاریش نداشته باشه آمریکاس اینو فورا دست گیر میکننحالا سوال من اینه که همه شکایت میکنن ازش پس چرا به برنامش زنگ نمیزنین نمیشه که آخه همه شماره هاتون رو مسدود کنهxa0بعدشم اونایی که میگن این یارو شیاد لطفا مدرکی چیزی بزارن مدرک حسابیxa0مثلا عکس این فیش بانکی که پول رو پرداخت کردن یا اصلا اگه کارت به کارت واریز کردین شماره کارتش عکس رسید این دستگاه کارت خوان که معلو...

    ادامه مطلب
  • نظر "رامین از گلشهر"

  • نیلوبلاگ

    از تمام اشخاصی که رامین دلاوری از شماره حساب هاشون برای گرفتن پول ما استفاده میکنه شکایت کنید. حتی اگه مالباخته هستید. با یک شماره تلفن دیگه به دلاوری زنگ بزنید و شماره حساب بگیرید و بلافاصله شکایت کنید. خیلی سریع میبندن. اسیرش کنید با این کار. دایم زنگ بزنید و شماره تلفن دفترشو اشغال کنید. نذارید به کارش ادامه بده. اون یک نفره اما ما میلیون ها نفر هستیم. نابودش میکنیمxa0 ...

    ادامه مطلب