تا این ملت ساده لوح هستنامثال رامین دلاوری هم کماکان به کلاه برداری مشغوله.ملت فکر میکنن مهاجرت کاراسونیه که یک شبه یک ویزا بگیری بری امریکا .این فقط یک دوربین گذاشته و یکماهواره کرایه کرده والسلام.اجاره ماهوارش هم از ملت ساده لوح میگیره باقیش هممیذاره تو جیبش میره عشق و حال .تو خود ایران این همه کلاه برداری میشه بعد مننمیدونم این ملت چجور اعتماد میکنن این همه پول رو بدون هیچ حساب و کتابی تو جیب اینمردک بکنن!!!! بیشتر بدبختی ملت از بی سوادی است و بلد نبودن کار با اینترنت وگرنهاگر مردم یک تحقیق ساده تو اینترنت می کردن تو دام گرگی مثل رامین دلاوری نمیافتادن. و اینکه مردم مطمئن باشید دولت کاری نمیکنه خودتون باید اگاه باشید.باتشکر
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13