نظر "مالباخته"

متن مرتبط با «صالح» در سایت نظر "مالباخته" نوشته شده است

نظر "رز صالحی . بندرعباس"

  • نیلوبلاگ

    پولاتونو به قاچاق برها ندید که اونا وسط دریا ازتون پول بیشتر بخوان/ پولاتونو بدید رامین دلاوری که تا همون وسط دریا هم شمارو نبره یا اگه هم برد تا سفارت، اونجا بگه 160 دلار سفارت با خودتونه/ رامین خیلی خوب و با ادب و شرافت منده/ تک تک برنامه هاشو که به مردم فحش های رکیک میده برات ارسال میکنم توهم زحمت بکش بذار اینجا تا مردم بدونن چه آدم عوضی و بددهن و بی شرفی هست/ با تشکر ازت که به این واضحی اطلاع رسانی کردی...

    ادامه مطلب
  • نظر "صالح – قم"

  • نیلوبلاگ

    انگار آدمایی که تو زندگیشون مقدار کمی پول پس انداز کردن، آخرش باید پولشون خورده بشه توسط دزدهایی مثل رامین دلاوری. من ساده و بدبحت و احمق چطور شد که به این شیطان اعتماد کردم!!! نگو هزاران نفر زنگ میزدن که بگن پولمونو خورده اما دائم همشونو بلاک میکرد. یه بار یه زنه زنگ زده بود و میگفت پولمو پس بده و خسته شدم از بس سیم کارت خریدم و بلاکم کردی، رامین بهش میگفت هردفعه که زنگ بزنی 500تومن کم میکنم!!! الان 6بار زنگ زدی و 3تومن پرید!!! 3تومن پرداخت کردی و 3 تومن پرید!!! حساب بی حساب!!! تازه چند روز قب...

    ادامه مطلب