
پولاتونو به قاچاق برها ندید که اونا وسط دریا ازتون پول بیشتر بخوان/ پولاتونو بدید رامین دلاوری که تا همون وسط دریا هم شمارو نبره یا اگه هم برد تا سفارت، اونجا بگه 160 دلار سفارت با خودتونه/ رامین خیلی خوب و با ادب و شرافت منده/ تک تک برنامه هاشو که به مردم فحش های رکیک میده برات ارسال میکنم توهم زحمت بکش بذار اینجا تا مردم بدونن چه آدم عوضی و بددهن و بی شرفی هست/ با تشکر ازت که به این واضحی اطلاع رسانی کردی...
ادامه مطلب
انگار آدمایی که تو زندگیشون مقدار کمی پول پس انداز کردن، آخرش باید پولشون خورده بشه توسط دزدهایی مثل رامین دلاوری. من ساده و بدبحت و احمق چطور شد که به این شیطان اعتماد کردم!!! نگو هزاران نفر زنگ میزدن که بگن پولمونو خورده اما دائم همشونو بلاک میکرد. یه بار یه زنه زنگ زده بود و میگفت پولمو پس بده و خسته شدم از بس سیم کارت خریدم و بلاکم کردی، رامین بهش میگفت هردفعه که زنگ بزنی 500تومن کم میکنم!!! الان 6بار زنگ زدی و 3تومن پرید!!! 3تومن پرداخت کردی و 3 تومن پرید!!! حساب بی حساب!!! تازه چند روز قب...
ادامه مطلب