
قبل از اینکه به حسابش پول واریز کنم، یه سرچی تو نت زدم، اما اونموقع همش فحش می نوشتن، منم فکر میکردم که آدمای اراذل و اوباشی هستن که میان اینکارو میکنن، به حرفای رامین دلاوری اعتماد کرد تا این فحش ها!!! حالا که 36 میلیون از سرمایه زندگی که 10 سال پس انداز کرده بودیم با شوهرمو توی دو مرحله واریزی خورد. خدا لعنتش کنه. حالا که میام بازم نظراتو میخونم، میبینم کمترین کاری که یک مالباخته میتونه بکونه فحش بده، باورتون نمیشه بیشتر از 38 تا خط خریدیم و دایم مزاحم برنامه اش میشیم، ما نمیتونیم از پس انداز...
ادامه مطلب