نظر "رویا از یزد"

خرید بک لینک

از الان داره نفری 3 میلیون پیش میگیره تا آبان بشه و بگه بقیه پولو بریزید تا من بخورم. وای به حال کسانی که تو اینترنت جستجو نکنند رامین دلاوری (ramin delavari) و پول واریز کنن. چه خبره تو یوتیوب و فیسبوک. چیزی که من میبینم بالا چندین هزار مالباخته داریم و از طرف دولت هم دسترسی بهش نیست برای دستگیری. چون دلاوری میاد شماره حساب یه فرد که تو ایران هست رو میده و ما به حساب فرد ایرانی پول واریز میکنیم و در آخر این فرد متواری میشه و دست پلیس و ما به دلاوری نمیرسه.

یه بار که با دلاوری جر و بحث میکردم واسه اینکه چرا 24 میلیون ازم گرفتی و هیچ کاری نمیکنی؟ گفت شماها بدبخت تر از این حرفا هستید که آمریکا بیایید و منو بکشید. شما پاتون تا اروپا هم به زور میرسه! خدایا ما که بیچاره بودیم چی شد گیر دزد افتادیم و بیچاره تر شدیم

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نظر,رویا,یزد, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 17:16

صفحه بندی