نظر "سپیده / مشهد"

خرید بک لینک

دزدترین انسانی که توزندگیم دیدم همین رامین دلاوری بی پدر و مادر هست. اصلا انسان نیست بی شرف. خیلیراحت 3میلیون کارت به کارت کردم. خیلی راحتم گفت پولتو خوردم. گفت 3میلیون من بهدلار تبدیل کنم میشه حدودا 770 دلار، روزی یک نفرو خر کنم کافیه! میگفت میخوامبازنشستگی بی دقدقه داشته باشم. خدااااااااااا لعنتت کنه که با دسترنج هموطنتمیخوای زندگی عالی داشته باشی

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: سپیده, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 3:17

صفحه بندی