نظر "حمید"

خرید بک لینک

سلام بهتمام هم وطنای گلم خوبید من یه کارگر ساده که تو یه کارخونه کار میکنم این بی شرف8میلون پولمو که حاصل 4سال کارم بود رو بالا کشید این بی شرف هیچی سرش نمیشه منپدرم فوت شده از بچگی با بدبختی بزرگ شدم رفتم یه کاری کنم زندگیم یکم راحت تر بشهکه دیدم این بی شرف همه سرمایه چهار سال زندگیمو خورد تا الان60تا سیم کارت خریدمبهش زنگ زدم ولی بلافاثله بلاکم میکنه بی وجدان تو اگه شرف داشتی سر یه یتیم کلاهنمیزاشتی

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 9:48

صفحه بندی