نظر "زنی اهل کرمان"

خرید بک لینک

این زالو فقط فقط یه چیز میدونه، با پول مردم شکم گنده کنه، به هیچ چیزم اعتقاد نداره.

تنها موردی که مردم جذبش میشن مقدار پیش پرداخت بسیار بسیار کم برای درخواست ویزا هست.

کدوم کارگزاری درست و حسابی رو میشناسید که با 3 تا 5 تومن براتون درخواست ویزا کنن و برن فرم سفارت پر کنن و وقت سفارت بگیرن.

من به حساب کیومرث آینه شاهملکی پول ریختم

رامین دلاوری در عرض 10 روز پولمو خورد و گفت ** ننت و حالا بیفت دنبال پولت!!!

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت: 0:08

صفحه بندی