نظر "یک مالباخته"

خرید بک لینک

خدا ازشنگذره وقتی 19 سالم بود و بیماری سرطانم تموم شد مادرم خواست از این شبکه واسماقدام کنه که برم آمریکا واسه سفر 1 ماه و بعد از تماس شماره حساب گرفت و در 3مرحله 8 تومن واریز کرد به حساب 3 نفر دیگه .

بعدش کهزنگ زدیم گفت منتظر باش تا خبرت کنیم ولی تا 4 ماه هیچ خبری ازش نشد و گفت چون سنتکمه بهت ویزای توریستی نمیدن بیا تبدیل کنش به دوره های فشرده ی زبان تاواست اوکی کنم بیای اینور ولی گفت 400 میلیون پرینت مالی لازم داری منم گفتم ندارمگفتش من واست میزارم بعدش گفت برو یه حساب خشک که پولی توش نباشه تو یه بانک بازکن و تمام اطلاعاتشو بهم بده تا واست پرینت و گردش درست کنم . منم که نمیدونستمداره تو چه دردسری منو میندازه اینکارو کردم .

هنوز یکماه نشده بود که یه شب ساعت 3 صبح زنگ زد گفت حسابت کار نمیکنه بور بانک قضیه روجویا شو ببین چی بوده . منم با مادرم رفتم بانک و اونا شماره ی بازرسی بانک رودادن وقتی رفتیم اونجا رئیس بخش بازرسی بانک گفت که حسابت مسدود شده چون شکایت شدهمنم کل جریان رو واسش توضیح دادم و ایشون گفت حدود 50 نفر دیگه رو هم این دلاوریاز همین طریق تو دردسر انداخته و هیچ کاریم واسشون نکرده و فقط پولایی که از مردمگرفته رو از این طریق انتقال داده . بعدشم راهنماییم کرد که یه دادگاه که داره بهاین پرونده رسیدگی میکنه برم و 2 تا شکایت بکنم که هم پولمو خورده و هم از حسابمسوئ استفاده شده . بعدش آدرس دادگاه رو داد وقتی رفتیم اونجا وشکایت کردم یه زونکنخیلی بزرگ اونجا بود که تمام افرادی که از دلاوری شکایت داشتن داخلش بود و بعدشپرونده ی منو هم به اونا اضافه کرد . بعدش که با بازپرس پرونده صحبت کردم متوجهشدم که این کلاهبردار بی شرف از اون 3 نفری هم که من به حسابشون پول ریختم بهبهانه ی پرینت مالی و گردش حساب ازشون سوئ استفاده کرده و همه ی اونا هم مثل منحساباشون بسته شده و مبالغی که در حساباشون بوده الان دست دادگاه هستش . ایندلاوری انقدر سر افراد کم سنو سالی مثل من کلاه گذاشته که جمع مبالغ مانده حساب افرادیکه تو این یک سال مسدود کردن حدود 3 میلیارد تومن شده ولی دادگاه تا الان پول کسیرو پس نداده و وقتی علتش رو پرسیدم بازپرس گفت که شاکیای رامین دلاوری تموم نمیشنتا قاضی حکم بده . خلاصه دوستان عزیز به این شخص اطمینان نکنید. اگه پولدار باشید3 تومن 3 تومن پول ازتون میگیره و تا حدود 40 میلیون ازتون میچاپه . اگرم مثل منیه ادم معمولی باشید هم پولتون رو میخوره هم به بهانه ی پرینت مالی از حسابتوناستفاده میکنه و تو 1000 دردسر دیگه میفتید . این شخص به من که یک بیمار سرطانیبودم و تا دم مرگ رفته بودم رحم نکرد و وقتی مادرم بهش زنگ زد هر چی فحش بود بهمادرم داد . خدا لعنتش کنه . تورو خدا گل اینو نخورید فقط پولتونو میخواد . خدالعنتش کنه.

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: مالباخته, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت: 0:08

صفحه بندی