نظر "استادی"

خرید بک لینک

دلاوری گفت 3 تومن برای ویزای عمان واریزکن. کردم. بعد یک هفته گفت 3.5 باید پول بلیط هواپیماهارو بدی. منم واریز کردم.بعد زنگ زد که اوم 3 تومن برای ویزای عمان در تهران مصرف میشه و باید 5تومن واریزکنی تا ویزای آمریکاتو از کشور عمان دربیارم. منم که 6.5 واریز کرده بودم اگه این5 تومن نمیدادم 6.5 میسوخت، این 5تومنم پرداخت کردم و الان 20 روزه که قراره زنگبزنه و نوبتم بشه. 1 بار زنگ زدم که ببینم چی شده که 20روز گذشته و زنگ نزده، گفتهر باری که زنگ بزنی و سوال کنی 2تومن از پولت کم میکنم و اسم این روشم پنالتی هستیعنی هر کسی که پیگیر نوبتش بشه با هر بار زنگ 2میلیون از واریزی هاش کم میشه و باید2تومن واریز کنه به حسابم!!! تو چه چاهی افتادم 11.5 دادم اما خبری نیست

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23

صفحه بندی