
پولاتونو به قاچاق برها ندید که اونا وسط دریا ازتون پول بیشتر بخوان/ پولاتونو بدید رامین دلاوری که تا همون وسط دریا هم شمارو نبره یا اگه هم برد تا سفارت، اونجا بگه 160 دلار سفارت با خودتونه/ رامین خیلی خوب و با ادب و شرافت منده/ تک تک برنامه هاشو که به مردم فحش های رکیک میده برات ارسال میکنم توهم زحمت بکش بذار اینجا تا مردم بدونن چه آدم عوضی و بددهن و بی شرفی هست/ با تشکر ازت که به این واضحی اطلاع رسانی کردی...
ادامه مطلب
به خدا اگه به قاچاق بر پول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردن بازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد... شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ای به دنیا اومدی رامین دلاوری...
ادامه مطلب