نظر "یاسمن بندرعباس"

خرید بک لینک

به خدا اگه به قاچاق برپول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردنبازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد...شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ایبه دنیا اومدی رامین دلاوری

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: یاسمن,بندرعباس, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 3:17

صفحه بندی