به خدا اگه به قاچاق برپول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردنبازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد...شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ایبه دنیا اومدی رامین دلاوری