نظر "مالباخته"

متن مرتبط با «یاسمن» در سایت نظر "مالباخته" نوشته شده است

نظر "یاسمن بندرعباس"

  • نیلوبلاگ

    به خدا اگه به قاچاق بر پول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردن بازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد... شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ای به دنیا اومدی رامین دلاوری...

    ادامه مطلب