نظر "سپیده / مشهد"

خرید بک لینک

دزدترین انسانی که تو زندگیم دیدم همین رامین دلاوری بی پدر و مادر هست. اصلا انسان نیست بی شرف. خیلی راحت 3میلیون کارت به کارت کردم. خیلی راحتم گفت پولتو خوردم. گفت 3میلیون من به دلار تبدیل کنم میشه حدودا 770 دلار، روزی یک نفرو خر کنم کافیه! میگفت میخوام بازنشستگی بی دقدقه داشته باشم. خدااااااااااا لعنتت کنه که با دسترنج هموطنت میخوای زندگی عالی داشته باشی

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

صفحه بندی