نظر "یاسمن بندرعباس"

خرید بک لینک

به خدا اگه به قاچاق بر پول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردن بازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد... شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ای به دنیا اومدی رامین دلاوری

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

صفحه بندی