از تمام اشخاصی که رامین دلاوری از شماره حساب هاشون برای گرفتن پول ما استفاده میکنه شکایت کنید. حتی اگه مالباخته هستید. با یک شماره تلفن دیگه به دلاوری زنگ بزنید و شماره حساب بگیرید و بلافاصله شکایت کنید. خیلی سریع میبندن. اسیرش کنید با این کار. دایم زنگ بزنید و شماره تلفن دفترشو اشغال کنید. نذارید به کارش ادامه بده. اون یک نفره اما ما میلیون ها نفر هستیم. نابودش میکنیم
نظر "مالباخته"...ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4