قبل از اینکه به حسابشپول واریز کنم، یه سرچی تو نت زدم، اما اونموقع همش فحش می نوشتن، منم فکر میکردمکه آدمای اراذل و اوباشی هستن که میان اینکارو میکنن، به حرفای رامین دلاوریاعتماد کرد تا این فحش ها!!! حالا که 36 میلیون از سرمایه زندگی که 10 سال پسانداز کرده بودیم با شوهرمو توی دو مرحله واریزی خورد. خدا لعنتش کنه. حالا کهمیام بازم نظراتو میخونم، میبینم کمترین کاری که یک مالباخته میتونه بکونه فحشبده، باورتون نمیشه بیشتر از 38 تا خط خریدیم و دایم مزاحم برنامه اش میشیم، مانمیتونیم از پس اندازی که 10 سال براش زحمت کشیدیم یک ماهه بگذریم... من حتی روزیبشه که برسم آمریکا. اولین کارم اینه که آدم اجیر میکنم برای کشتنش. به خدا قسممیکنم و انتقام این 10 سال ازش میگیرم. هموطن نگذر از پولی مه رامین دلاوری ازتدزدی کرده و به هر شکل که میتونی انتقام بگیر.
نظر "مالباخته"...ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12