نظر "اسدالله"

خرید بک لینک

سلام هموطنان عزیز

من سالهاست که ساکن خیابان ونتورا در لس آنجلس هستم . مدتی پیش یکی از دوستان ایرانی تلویزیون این یارو را ( ایران بی مرز) به من نشان داد و بعنوان خنده و تمسخر ایران بی مغز میگفت که ببین هموطنان ما چقدر ساده هستند که پول میدن به این کلاش کلاهبردار بدون این که دفتر و دستکی باشه ، آدرسی داشته باشن ، شناختی داشته باشن ! فقط با یک تلفن به این یارو که وکیل هم نیست ( از طرز حرف زدنش معلومه ) پول میریزن به حسابش تو ایران . آخه مگه میشه فقط با یک پاسپورت خالی ویزای آمریکا گرفت ؟ هزار جور مدرک و سند و ....و میخواد . چرا شما هموطنان من اینقدر راحت گول میخورین ؟ این یارو دلاوری یک پادوی رستوران بود اینجا و غذا میبرد اینطرف و اونطرف حالا با برداشتن کلاه هموطن های بیسواد یا کم سواد خودش خونه توی بل ایر خریده . شرمش باد واقعا ولی تقصیر ساده لوحی شماها هم هست.

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23

صفحه بندی