سلام هموطنان عزیز
منسالهاست که ساکن خیابان ونتورا در لس آنجلس هستم . مدتی پیش یکی از دوستان ایرانیتلویزیون این یارو را ( ایران بی مرز) به من نشان داد و بعنوان خنده و تمسخر ایرانبی مغز میگفت که ببین هموطنان ما چقدر ساده هستند که پول میدن به این کلاشکلاهبردار بدون این که دفتر و دستکی باشه ، آدرسی داشته باشن ، شناختی داشته باشن! فقط با یک تلفن به این یارو که وکیل هم نیست ( از طرز حرف زدنش معلومه ) پولمیریزن به حسابش تو ایران . آخه مگه میشه فقط با یک پاسپورت خالی ویزای آمریکاگرفت ؟ هزار جور مدرک و سند و ....و میخواد . چرا شما هموطنان من اینقدر راحت گولمیخورین ؟ این یارو دلاوری یک پادوی رستوران بود اینجا و غذا میبرد اینطرف واونطرف حالا با برداشتن کلاه هموطن های بیسواد یا کم سواد خودش خونه توی بل ایرخریده . شرمش باد واقعا ولی تقصیر ساده لوحی شماها هم هست.
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4