نظر "رویا از یزد"

خرید بک لینک

از الان داره نفری 3میلیون پیش میگیره تا آبان بشه و بگه بقیه پولو بریزید تا من بخورم. وای به حالکسانی که تو اینترنت جستجو نکنند رامین دلاوری (ramin delavari) و پول واریزکنن. چه خبره تو یوتیوب و فیسبوک. چیزی که من میبینم بالا چندین هزار مالباختهداریم و از طرف دولت هم دسترسی بهش نیست برای دستگیری. چون دلاوری میاد شماره حسابیه فرد که تو ایران هست رو میده و ما به حساب فرد ایرانی پول واریز میکنیم و درآخر این فرد متواری میشه و دست پلیس و ما به دلاوری نمیرسه.

یه بار که با دلاوری جر وبحث میکردم واسه اینکه چرا 24 میلیون ازم گرفتی و هیچ کاری نمیکنی؟ گفت شماهابدبخت تر از این حرفا هستید که آمریکا بیایید و منو بکشید. شما پاتون تا اروپا همبه زور میرسه! خدایا ما که بیچاره بودیم چی شد گیر دزد افتادیم و بیچاره تر شدیم

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

صفحه بندی