این که رامین دلاورییک کلاهبردار است خیلی واضح هست ، هیچ وکیلی در آمریکا با آن ادبیات لاتی و لمپنیحرف نمیزند . از این گذشته هیچکس را نمیشود یکهفته ای به آمریکا آورد حتی اگر رئیسجمهور آمریکا پسر خاله شما باشد تازه آن هم بدون هر گونه مدرکی فقط با یک پاسپورت!! واقعا این شیاد خیلی هم زرنگ نیست راستش مردم ما ( خیلی عذر میخواهم) زیادیساده هسنتد . آخر اینهایی که تلفن میزنند به این کلاهبردار از خودشان نمیپرسند کهچطور میشود فقط با یک پاسپورت و یکهفته ای ویزای آمریکا گرفت ؟ دوستان و هموطنانعزیزم این را بدانید مهاجرت به آمریکا یا کانادا و ... خیلی مراحل سخت دارد تاسفارت قانع شود که شما شرایط ویزا یا مهاجرت را دارید . برای ویزا حداقل شش ماه وبرای مهاجرت (گرین کارت) حداقل چهار تا دوازده سال این مراحل اداری طول میکشد . بهاندازه یک وانت هم مدارک تحصیلی و شغلی و بانکی و سند ازدواج و عدم سوئ پیشینه و... از شما میگیرند . بعد هم انواع آزمایشهای پزشکی و واکسن هاو ... آخر چرا شمامردم اینقدر راحت گول این شیادها را میخورید؟ خودم ساکن لس آنجلس هستم و اینجارامین دلاوری را توی رستوران راهش نمیدهند چون دارد سر هموطنان بیسوادمان را کلاهمیگذارد . ما ایرانیها اینجا نمیتوانیم قانونا کاری بکنیم چون شکایت باید دردادگاههای کالیفرنیا انجام شود و چون تابحال حتی یک نفر هم از طریق این شیاد بهاینجا نیامده کسی نیست شکایت کند . در خاتمه خواهش میکنم اینقدر ساده نباشید
نظر "مالباخته"...
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23