نظر "س. ق"

خرید بک لینک

نفری 11 تومن ریختم به حسابی که گفت و الان بعد 3 هفته انتظار تازه میگه دیگه به من زنگ نزن!!! اینقدر صبر کن تا کارگذار من از ایران بهت زنگ بزنه!!! خیلی بی شرفه. 2روزه از استرس دارم میمیرم. فکر میکنم پولمو خورده و داره مینو میدوءونه دنبال خودش. نمیدونم چیکار کنم. دستم به جایی بند نیست. وای خدای من کمکم کن

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23

صفحه بندی