نظر "س. ق"

خرید بک لینک

نفری 11 تومنریختم به حسابی که گفت و الان بعد 3 هفته انتظار تازه میگه دیگه به من زنگ نزن!!!اینقدر صبر کن تا کارگذار من از ایران بهت زنگ بزنه!!! خیلی بی شرفه. 2روزه ازاسترس دارم میمیرم. فکر میکنم پولمو خورده و داره مینو میدوءونه دنبال خودش.نمیدونم چیکار کنم. دستم به جایی بند نیست. وای خدای من کمکم کن

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:23

صفحه بندی