نظر "توحید"

خرید بک لینک

آقا من نزدیکه شش ماه روزی چند ساعت برنامه های رامین دلاوری نگاه میکنم. لعنتی هرچی فکر میکنم چه طوری بهش اعتماد کنم نمیشه. خسته شدم. یه موکل زنگ نمیزنه بگه آقا دستت درد نکنه منو رسوندی اینور آب.والا موندم پولو بریم واسش و بیخیال پوله بشم تا هرچی شد دیگه. اخه طاهر کاملی هم که واسه کم پولا کاری نمیکنه و منم که پول گنده ندارم. اینجا و هر سایتی که خوندم همش در مورد رامین دلاوری بد نوشتن و من موندم چه کنم!!!

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت: 0:08

صفحه بندی