آقا مننزدیکه شش ماه روزی چند ساعت برنامه های رامین دلاوری نگاه میکنم. لعنتی هرچی فکرمیکنم چه طوری بهش اعتماد کنم نمیشه. خسته شدم. یه موکل زنگ نمیزنه بگه آقا دستتدرد نکنه منو رسوندی اینور آب.والا موندم پولو بریم واسش و بیخیال پوله بشم تاهرچی شد دیگه. اخه طاهر کاملی هم که واسه کم پولا کاری نمیکنه و منم که پول گندهندارم. اینجا و هر سایتی که خوندم همش در مورد رامین دلاوری بد نوشتن و من موندمچه کنم!!!
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5