سه سالتو عسلویه زیر گرمای 60 درجه کار کردم و دور از بچه و زن پول پس انداز کردم. سهروز پیش رفتم برای 3 نفر مبلغ 15 میلیون برای رامین دلاوری به حساب غلامعباسباقری به شماره کارت 6104331800008287 واریز کنم، خدا به منو خانوادم رحم کرد وسیستم بانک وصل نبود، شب زنم گفت ما که دستمون به جایی بند نیست بیا توو اینترنتیه تحقیق کنیم، خدا پدر و مادر کسی که این جا راه انداخت و نظر مردم انعکاس میدهبیامرزه، داشتم نابود میشدم که با خوندن این همه نظر و گیر آوردن چندین شماره تماساز سایت دیگه و زنگ زدن به کسایی که مالباخته بودن از این داستان کلاهبرداری رهاشدم. فقط میتونم بگم خدا بهم کمک کرد تا سه سال زحمتم نابود نشه.
جالباینجاست که زنگ زدم به رامین و بهم فحش مادر میداد!!! میگم چرا فحش میدی؟؟؟ میگهایرانی جماعتی که به من اعتماد نکنن لایق فحش من هستند!!!
خدایا بهبزرگی خودت به کارگرهایی که به سختی پول درمیارن رحم کن تا این بی شرف مالشونوبالا نکشه.
هموطنبیشتر تحقیق کن
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15