من الاندوروز هست که پول واریز کردم اما نمیدونم چه اتفاقی قراره برام بیوفته .... تنهانگرانی که دارم اینکه خونه وزندگیم روتصمیم دارم زیر قیمت بفروشم ... با خوندن ایننظرات الان بدجور به شک افتادم درباره این ادم
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10