سلام هم وطن ها
دوستان من ۵ماه این برنامهرو نگاه میکردم شب و روز و همه ثانیه های زندگیم شده بود شبکه ایران بی مرز تصمیمگرفتم زنگش بزنم و نمیدونم خدا دلش واسم سوخت پولم حلال بود نمیدونم ولی به جوانیمقسم به مرگ مهدی قسم همون شبی که قرار بود پول بزنم به حسابش یه لحظه به ذهنم رسیدکه به سایت یه سر بزنم و اطلاعاتی بگیرم و واسم عجیب بود که تو این چند ماه اصلابه ذهنم نمیرسید که چکاری کنم تا این شکم برطرف بشه خلاصه خدا کمکم کرد و الان کهدارم برنامشو میبینم دوست دارم لهش کنم خدا نابودش کنه دلم واسع هموطنهام میسوزهبه خدا اشکم واسه اونایی که پولشون رفته در میاد چرا ما اینقدر ساده این
ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47